در اطراف‌مان خیلی از افراد را می‌بینیم که بجای خرید حضوری از خرید اینترنتی (آنلاین) استفاده می‌کنند. چرا که خرید آنلاین بهترین گزینه در مقایسه با خرید حضوری است، در اینجا به شما خواهیم گفت که چرا خرید آنلاین بهتر از خرید حضور است، پس با ما تا انتها همراه باشید.

خرید حضوری یا خرید اینترنتی، کدام بهتر است؟!

خرید حضوری یا خرید اینترنتی، کدام بهتر است؟!

⁉️ سوال بسیاری از افراد این است که خرید حضوری بهتر است یا خرید اینترنتی! در پاسخ، به چند مورد اشاره می‌کنیم و مزایا و معایب آن را خواهیم گفت.

چالش ها و مشکلات خرید حضوری از مغازه

❌ در هنگام خرید حضوری با چالش ها و مشکلاتی روبرو هستیم که آنها را بررسی می‌کنیم.

  • صرف زمان و هزینه حمل و نقل: شما در خرید حضوری، باید ابتدا زمانی مناسبی را انتخاب کنید و سپس آماده شده و با استفاده از وسیله نقلیه، خریدهایتان را انجام دهید و یا این که از مغازه میوه فروشی محل‌تان خرید را انجام دهید. مطمئنا، هر کدام زمان زیادی باید برای خرید صرف شود.
  • انتخاب و دستچین میوه و صیفی‌جات: در خرید حضوری از مغازه، باید از مغازه دار درخواست کنید که میوه‌های با کیفیت را در اختیارتان قرار دهد و سپس شما از بین میوه‌ها و صیفی‌جات، بهترین‌ها را انتخاب کرده و در داخل نایلون قرار دهید. زمان نسبتا بالایی باید برای دستچین و انتظار، برای وزن آنها صرف کنید.
  • شرایط اضطراری خرید: مثلا: ساعت 8 شب مهمان دارید و باید علاوه بر آماده سازی فضای منزل و غذا، زمان زیادی صرف خرید میوه و صیفی‌جات کنید یا این که بیمار هستید و امکان خرید حضوری را ندارید، و خرید آنلاین بهترین گزینه برای شماست.
  • خرید در هر زمان برایم سخت است: خرید حضوری از مغازه، در هر زمان برایتان کاری دشوار است. مثلا: هوا بارانی و سرد است یا این که ساعت 4 بعدازظهر، گرم است و باید از منزل در این شرایط خارج شده و خرید را انجام دهم. خرید اینترنتی میوه و صیفی‌جات، با یک کلیک از میوه رسون در هر ساعت برایتان دشواری ها را به صفر رسانده و راحت می‌کند.
  • مغازه دار بهانه می‌آورد: در هنگام خرید میوه و صیفی جات، مغازه دار گاها برای این که محصولات در معرض نمایش را سریعتر بفروش برساند، سایر موارد تازه و با کیفیت را کمتر در اختیار خریدار قرار می‌دهد و شما مجبور هستید از همان مواردی که قرار داده است، انتخاب و خرید کنید.

مزایای خرید آنلاین از میوه رسون

مزایای خرید آنلاین از میوه رسون

✅ برای شما سوالی پیش می‌آید که چرا باید از میوه رسون خرید کنیم؟ و همچنین چرا قیمت میوه رسون متفاوت با مغازه است. تمامی سوالات شما را پاسخ می‌دهیم.

  • عدم صرف زمان و حمل و نقل: شما لازم نیست زمان زیادی برای خرید و ماندن در ترافیک صرف کنید.
  • دستچین میوه و صیفی‌جات تازه: میوه رسون، میوه و صیفی‌جات شما را کاملا تازه و دستچین شده با بهترین کیفیت انجام می‌دهد و نگرانی شما را از این بابت برطرف می‌کند.
  • شرایط اضطراری خرید: زمانی که مهمان دارید یا بیمار هستید نیاز به صرف زمان برای خرید و دستچین محصولات نیست و تمامی موارد را به با خیال راحت به میوه رسون می‌سپارید.
  • خرید آنلاین راحت و بی دردسر در هر زمان: هوا بارانی، سرد و گرم باشد فرقی ندارد، چون شما در هر ساعت از شبانه روز و هر شرایط آب و هوایی می‌توانید خریدتان را با خیال آسوده انجام دهید.
  • میوه رسون بهانه نمی آورد: شما زمانی که از میوه رسون خرید اینترنتی میوه و صیفی‌جات را انجام می‌دهید، محصولات کاملا تازه و با کیفیت را در اختیارتان قرار می‌دهد و بهانه ای برای این که محصول ما همین هاست و تازه نداریم! وجود ندارد.

چرا قیمت میوه رسون با خرید حضوری از مغازه متفاوت است؟

❓ این سوال را بارها از ما در مکالمه تلفنی، گفتگوی آنلاین پرسیده اند، که چرا قیمت‌های شما با خرید حضوری فرق می کند.

در جواب به این سوال، با مثالی پاسخ آن را می‌دهیم. زمانی که شما قصد خرید سیب دارید، انواع سیب را می‌بینید که درجه یک، درجه دو هستند و از میوه فروشی های مختلفی سوال می‌کنید که با توجه به کیفیت آن‌ها، قیمت‌ها متفاوت است.

میوه رسون به عنوان اولین سایت خرید میوه در مشهد فعالیتش را پرقدرت شروع کرده است تا نیازهای شما عزیزان را در همه شرایط فراهم نماید.

در میوه رسون تمامی محصولات درجه یک هستند و همچنین کاملا دستچین می شوند. شاید باورتان نشود که سیب زمینی و پیاز هم با دقت بالا دستچین و آماده سازی می‌شود تا بدانید که مشتری برای ما اهمیت دارد و وظیفه ما هم دستچین و کیفیت بالای محصولات است و به همین دلیل قیمت‌هایی که در میوه رسون ارائه می‌دهیم متفاوت با مغازه است.

⚠️ توجه داشته باشید در خرید حضوری زمان زیادی باید برای دستچین میوه و صیفی‌جات بگذارید و مغازه دار وظیفه ای برای دستچین محصولات شما ندارد!

ارسال رایگان

🚚 نکته مهم: در میوه رسون برای اولین خرید هزینه ارسال رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه برای ارسال نخواهید داشت.

👌 اگر برای شما کیفیت و دستچین میوه، صیفی جات و سبزیجات مهم است، تمامی موارد را با خیال راحت به میوه رسون بسپارید.

💯 همچنین می‌توانید کیفیت محصولات و بسته بندی‌های میوه رسون را هم مشاهده و بررسی کنید.